Når nogen du elsker Har Cancer

A diagnosen kræft ikke bare påvirker patienten, men deres familie og venner også. Når nogen du elsker er ramt af kræft, dine følelser køre farveskala: vrede, vantro, sorg og frygt. For at kunne klare, skal du læne på Gud.

Enhver, der nogensinde har passet en syg person kender den enorme mængde af fysisk styrke, at du skal besidde for at opfylde deres behov. Dette omfatter ikke tage sig af din egen selv og familien. Det er en ordentlig mundfuld, at mange ikke ville ændre noget i verden. Elfa Distrelec, opgaven kan være udmattende, selv når gjort ud af kærlighed. Det betyder ikke engang omfatter din mentale og åndelige sundhed i hele det hele. Gud alene er kilden til uendelig styrke og magt til at udrette noget, der er sat, før du. Når du føler at du ikke kan rense et andet ark, fastsætte en anden måltid eller køre en anden ærinde, Gud er der for at fylde dig med hvad du har brug for at holde i gang.

din elskede med kræft

Når du finder ud af, at nogen har kræft, dit første indtryk er at se dem forskelligt. År siden, ordet “kræft” syntes at være en dødsdom. Igangværende forskning har forvandlet denne sætning. Flere og flere mennesker lever længere og kæmper for deres liv. Din elskede fortjener samme håb og du er den, at give det til dem.

sidste ting, at enhver kræftpatient behov er at føle, at de har den ene fod i graven. Det kan ikke være din hensigt, men dine handlinger kan gøre dem til at føle denne måde. Ikke lade dem komme ud af sengen, behandle dem som et barn, spørger om testamenter og andre arrangementer eller blot at se på dem med det forpint ansigt Plantesafter deres håb til nyttiggørelse. Det er ikke let at stoppe hjælpe dem i henhold til dine følelser, men det er, hvor Gud kommer til undsætning.

Lad Herren guide dine tanker, følelser og handlinger. Se din elskede den måde, som Gud ser dem. Når de ønsker at tale, du sidder ned og lytte. Og, ikke lytte med publikum i dit hoved kommentere hvert ord. Lyt med hele dit hjerte og virkelig forstår, hvad du får at vide.

Kræftpatienter har gjort deres hjemmearbejde. De har set de læger til anden udtalelser; de har undersøgt behandlingsmulighederne; de har grædt utallige tårer over diagnose og deres liv. Det sidste, de ønsker at høre fra dig, er mere rådgivning. Lytte og reagere med dit hjerte er de to ting, er det bydende nødvendigt, at du lærer at gøre.

Mens du ondt, denne situation er ikke om dig. Det handler om dem. Tillad Gud bruge dig som han finder passende i livet i din familie eller en ven. Kun Han ved, hvad personen virkelig har brug for, og hvordan man kan give det til dem.

Lad Gud styrke dig til at være en sand velsignelse

Du ønsker at hjælpe. Du kan endda fortælle din elskede, at du vil være der for dem. Har du rent faktisk ved, hvad det betyder? Er du tilbyde støtte gennem dine følelser, eller fordi du har bedt om det?

må ikke misforstå. Gud er kærlighed, og han kalder os til at hjælpe og bære hinandens byrder. Men, hjælpe din elskede, uden for Guds planlagte rolle for dig, vil forårsage mere skade end gavn.

Før du tilbyder at hjælpende hånd, bede til Gud, så du ved, hvordan han ønsker dig til at bruge disse hænder. Det kan ikke være for dig at sidde med dem 24/7 men at være der en gang eller to gange om ugen, og at hjælpe dem på bestemte måder. Du er nok ikke den eneste person, som Gud ønsker at bringe ind i din elskede ens liv på dette tidspunkt.

Når du beder om, hvordan man kan hjælpe dem, bede Gud om at fylde dig med hvad du skal gøre opgaven Han sætter foran dig. Det tager en masse mod, styrke, medfølelse, tid og kærlighed at gøre, hvad du er ved at gøre. Tag ikke for givet, at du kan gøre det ud af din egen styrke, fordi du ikke kan.

Og mens du beder Gud om at styrke dig, det er okay at bede dem om at helbrede din elskede. Husk, at Gud altid hører dine bønner, men besvarer dem efter hans vilje for denne person. Bøn ændrer dit hjerte og tankegang om situationen afstemme det med Guds.

Prayer

Kære himmelske Fader,

Du er min hjælp i ethvert behov. Jeg ved, at intet er for svært for dig. Himmelske Fader, jeg beder og håber nu for fuldstændig helbredelse og genoprettelse af (fill-in-the-blank med navnet på din elskede). Guide mit hjerte og hænder, så jeg kan være en ægte komfort som deres pårørende. Giv mig fred og styrke jeg har brug for at klare sig i de kommende dage.

himmelske Fader 營 se til dig for at få vejledning. Fortsæt med at give mig 爓 isdom. Visdom til at søge dig over alle ting.

Jeg 爌 roclaim 爉 y fuldstændig tillid i dig for healing, sundhed, styrke, visdom og beskyttelse.

Tak for alt det, du er i mit liv, og alt det, du vil være i mit liv. Giv mig styrke til at dele din Miskundhed med min elskede, så de kan opleve glæde og nærhed til dig i lyset af deres diagnose.

Kendskab min enhed med dig, himmelske Fader, jeg beder til, at (fill-in-the blank med din elskede navn) opleve ægte helbredelse.

Tak, Herre, til at sende dit ord og din helbredelse magt og din støtte i disse smertefulde tider.

I den magtfulde Jesu navn,

Amen

Skrifterne at meditere på som en omsorgsperson:

“Jeg ser op til mountains–

牋牋 牋 gør min hjælp kommer derfra?

? min hjælp kommer fra Herren,

牋 牋 牋 der gjorde himmel og jord! ”

Salme 121: 1-2

Vent tålmodigt for Herren.

牋 牋 牋 Vær modig og modig.

牋 牋 牋 Ja, vente tålmodigt for Herren.?

Salme 27:14

Be the first to comment

Leave a Reply