Dobbelt mastektomi, det rigtige valg?

af Frederick Hoehn, copyright 2013.

Det har været i nyhederne sidst om en berømt skuespillerinde, der for nylig har haft en dobbelt mastektomi.

Hun var efter sigende bekymret for, at hun kunne komme ned med kræft, fordi hun fik at vide hendes gener sætte hende med høj risiko for kræft.

Hun er gift med en berømt skuespiller.

Hun har været på TV efter operationen, og i hendes kjole, det er svært at fortælle, at hun har haft operationen.

Så har sagen endte godt, ikke? Faktisk har sagen ikke nødvendigvis slut endnu. Der er mulighed for yderligere udvikling i sagen.

I dette særlige tilfælde, hvis denne mand og kone talte det over og truffet deres beslutning, det ville være uhensigtsmæssigt for mig at fælde dom over, hvorvidt de to gjorde det rigtige valg.

Men jeg taler om det generelle tilfælde, som præsten, at Gud har kaldet mig til at være. fordi andre vil står over for lignende beslutninger,

Ikke kun dobbelt mastectomies, men enlige mastectomies og forskellige andre operationer, som folk kan vælge at få at afskårne dele ud af kroppen.

Sommetider folk træffe sådanne beslutninger uden fuldt kendskab til alle, der vedrører.

Hvis en kvinde har en mand, han har ret til at være i på beslutningen om, hvorvidt hans kone vil have en mastektomi.

Hvis kvinden er single, er hun virkelig sikker på, at hun aldrig vil gifte sig i hendes fremtid?

Og hvorfor skulle den sags skyld?

Fordi ser godt ud på TV er én ting, men hvad med i soveværelset?

Jeg kan huske at se en film, hvor en skuespiller portrætteret en karakter, der havde haft en mastektomi og sagde: “Og min mand har ikke rørt mig siden.”

Ikke sikker på, om den film var baseret på en sand historie, men sådan noget kunne nemt ske.

Jeg er sikker på, at hvis det havde været min kone, jeg ville have været imod mastektomi, og til fordel for guddommelig helbredelse ved tro, hvis et problem udviklet (som det ikke kan have).

Dette kan påvirke folks ægteskaber og futures på måder, som de ikke forventer, at det ville.

Den dobbelte mastektomi kan meget vel have gennemført sit formål. En kvinde uden bryster forekommer usandsynligt at komme ned med brystkræft.

Men der er andre former for kræft.

Faktum er, du kan simpelthen ikke skåret ud af kroppen alt, hvad der eventuelt kunne komme ned med kræft.

Min tante døde af en hjernesvulst. Kan du skære din hjerne, så du ikke får kræft i hjernen? Nej.

Måske nogen ville sige, “Så, Fred, hvorfor ikke du fortælle din tante disse ting?”

Jeg havde en god grund til ikke at fortælle hende. Jeg har ikke fortalt hende, fordi jeg ikke kunne fortælle hende. Jeg var ti år gammel, og jeg bare ikke har den viden dengang, at jeg har nu.

Jeg var dog et vidne fem år forud for det af en mirakuløs helbredelse, der var sket med min bedstemor.

På bedstemors hus, så jeg bandage fjernes fra hendes ankel. Jeg så en forfærdelig øm på hendes ankel. Det så ud som om nogen havde taget en skærpet ske og stukket ud én kubikcentimeter eller flere af hendes ankel.

Et par dage senere, jeg så den samme ankel helt raske efter min bedstemor var blevet helbredt af Herren.

Nogen vil måske spørge, “Så hvad er din løsning på mastektomi problemet?”

Jeg vil gerne foreslå, at bare fordi der har været kræft i familien betyder ikke nødvendigvis, at den enkelte vil komme ned med kræft. Hvad med at have nogle tro, at Gud ikke vil lade kræft ske?

Og der er en anden måde at afværge kræft.

Når vi dør, er det kun kroppen, der dør. Så er du den person, der havde boet i dette organ enten gå op til himlen, eller ned til en brændende helvede.

For at gå til himlen, skal du være født på ny, Jesus sagde i Johannes kapitel 3.

Du får genfødt ifølge Romerbrevet 10: 9,10, “at hvis du med din mund bekender Herren Jesus, og i dit hjerte tror, ​​at Gud har oprejst ham fra de døde, er du frelst. For med hjertet mand mener til retfærdighed, og med munden bekender man til frelse. “

Så, alle har brug for Jesus, om ikke af anden grund, til at holde sig ude af helvede.

Når en person er en Christian, der er rigtige bekendelser, at de kristne skal gøre, såsom: “jeg vil aldrig har kræft, thi der er skrevet, jeg er Herren, der læger dig.” (Ex 15:26)

Og der er mange flere lover på helbredelse. for en liste over dem, se venligst min bog, “Din Rigelige succes Varig Forever.”

desværre har ikke mange kristne lært om rigtige tilståelser, men jeg vil holde undervise på den måde. Dr. Norvel Hayes lærer på den måde. Charles Capps lærer på den måde.

En myndighed om emnet tro, healing, og helbred var Kenneth E. Hagin. Hans bøger er tilgængelige på www.Rhema.org

Gud ønsker folk til at leve ved tro. Hvis du bor i tro, behøver du ikke sige, “Hvad nu hvis jeg kommer ned med kræft?”

Nej, du siger, “Gud vil ikke lade mig få kræft eller andre sygdomme. “Det er hvordan tro samtaler.

En tilståelse, som jeg gør, er, “Jeg vil aldrig dø af kræft, eller nogen sygdom, men ligesom Smith Wigglesworth, eller blive bortrykket.”

Smith Wigglesworth var en Guds mand, som ikke havde nogen sygdom, der dræbte ham. Det var bare Guds tid til at tage ham, og han døde ved godt helbred.

The Rapture henviser til fange væk for kirken, de sande troende, som i bogen af ​​1 Thess, kapitel 4, vers 16.

Men hvad nu hvis nogen allerede har kræft?

Mark 11:23 siger, “For virkelig jeg siger jer, at den, der skal sige til dette Bjerg, fjernes, og blive kastet i havet, og ikke tvivler i sit Hjerte, men mener, at de ting, som han siger skal ske, skal han have, hvad han siger. “

Hvis du har kræft, det er din bjerget. Befaler det at gå, i Jesu navn. Som du gør, tror, ​​at hvad du siger, vil ske, og er ikke i tvivl i dit hjerte.

Der er mere om dette i min bog, “The Cure for enhver sygdom,” tilgængelig som en Kindle e-bog fra Amazon.com.

Norvel Hayes er på www.nhm.cc. Charles Capps har www.CharlesCapps.com Bogen, som jeg anbefaler af Charles Capps er, “Guds Creative Power vil arbejde for dig.”

Jeg har også set Hayes på GTV kanal (Gud TV) på direkte tv-system .

Hebræerne 11: 6 fortæller os, “Men uden tro er det umuligt at behage ham, for han, som kommer til Gud, må tro, at han er, og at han er en Belønner dem, der flittigt søger ham.”

Til med rette relateret til Gud, må vi bruge troen i vores dagligdag. Hvis noget er galt med din krop, skal du bruge din tro til at få din helbredelse fra Gud. Men først, blive en kristen, hvis du ikke allerede er.

Gud ønsker kristne at blive døbt i vand, og også han vil have os til at have dåb med Helligånden med Speaking i Ukendte Tongues.

Det er en ukendt tunge (sprog), fordi den person taler ikke forstår, hvad han siger. Helligånden giver ham de ord til at tale i tunger.

Du får det fra Jesus, Døber med Helligånden. Spørg ham for det, hvis du er en kristen, og når du beder, tror på, at du modtager de ting, du beder om. (Mark 11:24)

Skrifterne citerede er fra Bibelen, Hoehn Version og Det Nye Testamente, Hoehn Version, begge tilgængelige som ebøger til Kindle læsere fra Amazon.com.

Be the first to comment

Leave a Reply