The Cure for enhver sygdom

af Frederick Hoehn, copyright 2013

Bare den anden dag, jeg sendt en artikel, “. Sådan Cure Cancer”

For nylig havde jeg kontakt med en mand, der har en fysisk lidelse, der er ikke cancer.

Så lad mig forklare noget. Selv om denne artikel blev titlen, “Sådan Cure Cancer,” de samme principper, der er fastsat i denne artikel kan anvendes på enhver fysisk lidelse, og følelsesmæssige problemer, og psykiske problemer.

Der er ingen lidelse du kunne have, at Jesus ikke kan løse, medmindre du allerede har gået den forkerte vej, så langt, at der er bare ingen holde dig ud af helvede. Sandsynligvis de fleste mennesker ikke falder i denne kategori.

Måske du har været masser af læger. Måske har de fortalt dig intet kan gøres. Men her er, hvad disse læger glemte. De glemte om Doctor Jesus. Jeg gætter Jesus ikke bare var i de medicinske bøger, de studerede i forberedelse for at være en læge.

Hvor underligt, i betragtning af, at den øverste lægebog i verden er Bibelen. Faktisk, hvis folk ville tilbringe mere tid i Bibelen, kunne de undgå mange problemer i mange områder af livet.

Men nogle mennesker, når de læser Bibelen, tilsyneladende undlader at lægge to og to sammen og få at hvis Jesus helbredte alle de mennesker i Bibelen, vil han helbrede dem også, da “Gud er ikke personsanseelse. “(Apg 10:34) Hvad han gjorde for dem, vil han gøre for dig.

Gud ønsker du at trives og være i sundhed som din Sjæl vel. (3 John 2)

Gud ønsker du at have liv, og livet i overflod. (Joh 10:10)

Kenneth E. Hagin blev født med en uhelbredelig hjertesygdom, der ville have dræbt ham før voksenalderen. Men Hagin fundet Mark 11:24, som siger: “Når I beder, tror på, at du modtager de ting, du beder om, og du skal have dem. Så det er hvad Hagin gjorde.

Det tog omkring seksten måneder mellem det tidspunkt Hagin begyndte at tro Gud for hans helbredelse og den tid, han var helbredt, men Herren helbredte hans hjerte. Så Herren fortalte Hagin, “Gå nu lære min folk tro.”

Så Hagin underviste tro for ligesom halvfjerds år, og fik masser af mennesker helbredt, og han uddrev mange dæmoner.

Hvis du har noget galt med din krop, jeg anbefale bøger af Kenneth E. Hagin. De er tilgængelige i nogle kristne boghandlere (se efter “karismatiske” sektionen,) og på www.Rhema.org (klik på “boghandel”)

Der er også en Kenneth W. Hagin, men jeg tror, ​​jeg får mere ud af de bøger af Kenneth E. Hagin.

I Efeserbrevet 4:11 får vi at vide Gud gav os lærere. Kenneth E. Hagin er en af ​​disse lærere. Og jeg er en anden af ​​Guds lærere.

En anden lærer om emnet healing er Norvel Hayes. Han er ved www.nhm.cc

En anden er Charles Capps. Han er på www.CharlesCapps.com

Be the first to comment

Leave a Reply