Hvordan Bøn hjælper med depression

På trods af de enorme teknologiske fremskridt og opfindelser designet til at gøre vores liv lettere, eksisterer stadig depression og millioner af mennesker stadig søger en depression kur. Kunne det være, at vi har brug for at genskabe kontakten til hvad der er virkeligt? Det væsen af ​​hvis meget billede, vi er?

Â

Dette kan meget vel være tilfældet.

Nu kommer fra en kristen baggrund og overholde de fleste af sine principper i min ærlige mening, et svar når beder om en depression kur vil være en re-forbindelse med Gud, ved måske den mest kraftfulde endnu nem:. Bøn

Â

en dogmatisk tilgang, der omfatter brug af â € ~Thee s “og” Du er “er unødvendig.

Et simpelt, men naturlig samtale med din maker er alle, der kan meget vel være behov for at beskæftige sig med din situation.

Â

De symptomer på depression, som derfor gør os søge hjælp, omfatter følelse alene, have lavt selvværd, negative syn på livet og endda i nogle mere uheldige tilfælde selvmordstanker. Heldigvis, der er en Gud, som bekymringer og hans assistance i forhold til en succesfuld depression behandling forbliver uovertruffen. det centrale er du nødt til at nærme de metoder, den rigtige måde. Dette indebærer anvendelse af tro.

Â

for at styrke din tanker og følelsesmæssige sundhed med Bibelen (naturligvis er jeg kristne folk, men jeg er sikker på nogen religiøs bog vil arbejde), henviser jeg til, hvad jeg mærke som troede balsam, som du kan bruge til depression hjælp i forbindelse med den rette kost og øvelser berørt i andre artikler.

Â

1. Romerne 12 vers 2: “Be I forvandle gennem en fornyelse af dine tanker”

Â

2. Nahum 1 vers 7: “Herren er god, et stærkt hold i dag af problemer og Han husker dem, der stoler på ham”

Â

3. Esajas 41 vers 10: “Frygt ikke for jeg er med dig, vær ikke forfærdet for jeg er din Gud,

Jeg vil hjælpe dig og gøre dig stærk og forsvare dig med min sejrrige højre hånd”

Â

4. Hebræerne 13 vers 5: “. Aldrig vil jeg forlade dig, aldrig vil jeg forlade dig”

Â

5. Salme 23 vers 4: Ja, selvom jeg gå gennem dalen af ​​skyggen af ​​døden, vil jeg frygter ej ondt; thi du er med mig; din Stav og din Stav, de trøste mig.

Â

6. 1 Kor 10:13: “Ingen fristelse (problem) har overhalet dig, medmindre det er almindeligt at mennesket, men Gud er trofast, som ikke vil tillade dig at blive fristet (testet) ud over det, du er i stand, men med fristelsen ( problem) vil også gøre vejen for flugt, at du kan være i stand til at bære det. “

Â

gør en indsats for at fylde dit sind med disse livgivende citater, som du afvente svaret fra Gud OR vises de svar, som meget vel kan være inde i dig venter på at blive udnyttet.

Â

En depression kur er inden for rækkevidde, den magt, som har sine rødder i den almægtige og Unseen er lige der inde i dig. Med tips ovenfor, kan du trække det, løse dine problemer og føre en depression frie liv.

Â

Styrk dig selv med en depression kur, der virker, genforene os med de åndelige kræfter omkring dig . Store undere eksisterer i dit sind. Tap ind i det og vinde.

Be the first to comment

Leave a Reply