Være sikker på du og dine Lovd Ones Er Saved

Please varsel, at vi er ansvarlige for de understregede sektioner, Gud er ansvarlig for resten, når vi adlyder og udfører vores side. Medmindre andet er angivet, alle skrifter er fra New Living Translation af Bibelen

John 3:. 15-18 (Taleren er Jesus) Så enhver, som tror på mig, skal have evigt liv. For således elskede Gud verden, at han gav sin enbårne søn, for at enhver, som tror på ham, ikke skal gå fortabt, men have evigt liv. Gud sendte ikke sin søn til verden for at dømme det, men at gemme det. Der er ingen dom venter dem, der stoler på ham. Men de, der ikke har tillid til ham er allerede blevet dømt for ikke at tro på den eneste Guds Søn

II Peter 3:. 9 Herren er egentlig ikke at være langsom om hans tilbagevenden, som nogle mennesker tror . Nej, han er ved at blive patient for din skyld. Han ønsker ikke nogen at gå til grunde, så han giver mere tid for alle at omvende sig. (Peter var en discipel af Jesus)

John 05:24 (Taleren her er Jesus) Jeg kan forsikre dig, dem, der lytter til mit budskab og tror på Gud, som sendte mig få evigt liv. De vil aldrig blive dømt for deres synder, men de har allerede gået over fra døden til livet

Romerne 10:. 8, 9, 10 Frelsens der kommer fra tillidsfuld Kristus – som er det budskab, vi prædiker – er allerede inden for rækkevidde. Faktisk Skriften siger, “Budskabet er lige ved hånden, det er på dine læber og i dit hjerte.” For hvis du med din mund bekender, at Jesus er Herre, og i dit hjerte tror, ​​at Gud oprejste ham fra de døde, skal du frelses. For det er ved at tro på dit hjerte, at du er lavet lige med Gud, og det er ved at bekende med din mund, at du er frelst.

Der er noget meget vigtigt for Gud om de ord, vi vælger at taler hver dag. Gud skabte universet med ord – ikke gerninger (Genesis 1) Guds verden fungerer på ord og tro og kærlighed. Sig disse skriftsteder højt, så du høre dig selv sige dem, og din tro vil blive stærkt forøget i en kortere tid. Tro og ord fungerer på samme måde for frelse, som de gør for helbredelse. Læs Romerbrevet 10 :, 8, 9, 10 igen

Ef 2:. 8 Det er en gave fra Gud. Frelse er ikke en belønning for de gode ting, vi har gjort, så ingen af ​​os kan prale om det. (Dette blev også undervist af apostlen Paulus)

Ordsprogene 3: 5, 6, 7 ikke afhænger af din egen forståelse. Søg hans vilje i alt, hvad du gør, og han vil lede dine stier. Må ikke blive imponeret over din egen visdom. I stedet frygt (ærbødighed og tilbedelse) Herren og vende ryggen til det onde. Så vil du få fornyet sundhed og vitalitet. (Dette blev skrevet af kong Salomon, den klogeste og rigeste mand nogensinde leve.)

II Korintherbrev 05:17 Hvad dette betyder er, at dem, der bliver kristne bliver nye personer. De er ikke den samme længere i deres hjerter, for det gamle liv er væk. Et nyt liv er begyndt! Nu skal du erstatte gamle dårlige vaner med gode vaner, der styrker dit hjerte /ånd med den viden /visdom Gud giver os i Bibelen. (Dette er også en besked fra apostlen Paulus)

Grundlæggende er, at Gud elsker dig, synden skiller dig fra Gud, og Jesus døde for dine synder, så du kan modtage Jesus og opleve Guds kærlighed og tilgivelse . Dette er, hvordan du er frelst og komme i himlen, når du dør snarere end evig pine i helvede for at nægte Jesus

Bekendelse – Prayer Frelse eller nyt tilsagn om Jesus:. Bede denne højt – himmelske Fader, i Jesu navn jeg angrer mine synder og bede Jesus om at komme inde i mit hjerte. Jesus, du er min Herre og Frelser. Jeg tror, ​​du er Guds søn, og at du døde for mine synder, og du var oprejst fra de døde. Fyld mig med din Helligånd. Tak, Fader, til at gemme mig i Jesu navn.

Be the first to comment

Leave a Reply