Finde Ånden – Identificering af Enemy

I den daglige kamp for overlevelse vores vision er sløret, fordi vores sundhed er kompromitteret. Dette er, når fjenden attacks- vi mister fokus og bliver sårbare. Vi tvivler vores indre styrke og modet og deprimeret.

Nogle gange virker det som de skæbner er imod os. Dog bør livets forhindringer ikke afholde os fra vores personlige triumfer. Vi skal skabe opad og fremad for at opfylde vores mål; ikke nødvendigvis vores skæbne

Vær på vagt.; beskytte ånden. Husk fjenden er luskede og farlige. Min fjende er brystkræft. Hvem eller hvad er din fjende? Har du identificeret det? Hvis du har, så spørg dig selv et par spørgsmål og størkne en handlingsplan.

omfavner standhaftigt at tro. Nogle gange bliver det vores eneste liv linje; vores gemme grace. I løbet af de mørkeste timer af stormen, kan det blive umuligt at holde på. Men hold fast vi skal. Vi skal ride stormen. Det kan være nødvendigt at gå uden for vores comfort zone. Det kan være tid til at genoverveje vores liv, spørgsmålstegn ved vores tro, og gøre livet skiftende beslutninger.

Etablere og udvikle et forhold til Gud. Det er den mest proaktive valg, vi kan gøre. Tro er intet, hvis den ikke er testet og prøvet. Stå fast på det; fokus støt på fjenden, og aldrig miste site af mål. Irettesætte dæmonen dagligt i Jesu navn, og gennem det hele griner; det er terapeutisk.

Vi håndterer de ting, som vi kan og ophold optimistisk, stole på vores hjerter og i vores sjæl, at Gud vil bringe os gennem stormen. Hvis vi tror og har tro så lille som et sennepsfrø, vil vi være i stand til at flytte bjerge. Stop bekymrende og have ondt af sig selv; kæmpe med hver fiber af væsen. Desperate situationer kræver desperate foranstaltninger.

Fjenden skal ikke tage kontrol over sindet, intellektet, og /eller sjælen. Hold det på afstand; Bed, bed, bed. Hold optimistisk og nærer ånden regelmæssigt for at holde den stærk og centreret.

Ånden er kernen i den being- den har brug for næring. Lad spiritussen næring fra Herren, da det hungrer efter retfærdighed. Husk ånden kan vokse svag, men det vil aldrig dø. Indre styrke kommer fra Gud inden. Det tager ikke en frygtelig masse at genoplive ånden. Bøn og meditation gør; Guds ord styrker sjælen; de er frie og altid tilgængelige

Tro, bønner og Guds Ord:. deri lægger indre styrke midt i vores personlige uro

.

Be the first to comment

Leave a Reply