PMLE

Spørgsmål

Jeg er kommet for at finde ud af at jeg har denne, min dr gav mig steroid creme og Zyrtec for uncomfterableness!

Udslæt gik væk og den anden jeg ramte solen agian det happend agian (det startede 2 dage siden) .. hvornår vil det stoppe der? skal jeg undgå solen i et par dage?

Jen

svar

Er nødvendigt at tage et kig og drøfte jeres historie … kunne du tage nogle digitale cam billeder? … hvis ja, så send dem gerne tilknytning til jvelasq51@hotmail.com med ordene JMC i emnet for din mail ( hvis ikke sætte dette ord, er din mail kasseret). Hvis ikke, vil jeg foreslå stærkt, at du laver en aftale for at se en bestyrelse certificeret hudlæge helst en på universitetets universitetshospitaler.

Hvis der nogensinde noget jeg kan gøre for at give noget tilbage til dig, er du velkommen til at fortælle det, til at besvare dine spørgsmål.

venlig hilsen

Uribe.

Be the first to comment

Leave a Reply